Mijn dagelijkse producten

16:29





Ben jij ook altijd benieuwd wat andere zoal als dagelijkse producten gebruiken. Vandaag laat ik jou zien wat ik elke dag gebruik.


Gezicht reinigen.

Start van mijn dagelijkse routine reinig ik mijn gezicht. De Essence my skin soft cleansing gel normal skin gebruik ik in de douche. Verwijderd make up, reinigt mijn huid. Zonder ze droog te maken.

De Garnier Skin Naturals Micellair Reinigingswater voor de Gevoelige Huid € 6.49 voor 400 ml gebruik ik voor het reinigen van mijn gezicht, maar ook voor make up te verwijderen zowel mijn gezicht als mijn ogen. Beide producten heb ik al meerdere verpakkingen van op gemaakt zeker het micellair vind ik super goed. Beidde producten zijn te verkrijgen in Kruidvat.


Verzorging

Op dit moment gebruik ik de Garnier ambre solaire anti age zonnecrème voor het gezicht en decolleté spf 30 deze kocht ik in de Action. Ik was al lang opzoek naar een zonnecrème voor het gezicht maar ik wist niet wat te nemen tot ik deze tegen kwam in de Action voor iets van €5 euro het proberen waard dus. Hij bevalt mij goed en gebruik hem al dagcrème.

Voor de meer koudere dagen zonder zon gebruik ik de Garnier Hydra Match Dagcrème voor de Vermoeide tot Vale Huid € 6.99. Van de Garnier Hydra match lijn heb ik er al een enkel gebruik zoals de blauwe en groene versie en nu de oranje ze bevallen mij allemaal wel. Deze zijn te verkrijgen in Kruidvat maar ook bij Action waar ze iets voordeliger zijn denk ik.

The Body Shop vitamin C eye reviver duo gebruik ik voor mijn ogen. Vaak heb ik last van echt donkere kringen rond mijn ogen samen met de fijne lijntjes die ik altijd al gehad heb rond mijn ogen. Zie ik er vermoeid uit, terwijl ik voldoende nachtrust heb. Deze zou dit moeten verhelpen, hij bestaat uit 2delen een rollerbalm en een crème. De rollerbalm is verkoelend, in de crème zitten gouden licht reflecteren deeltjes. Of het echt werkt weet ik niet.




Make up

Een foundation gebruik ik eigenlijk niet, ik vind het gevoel niet fijn op mijn gezicht. Ook vind ik dat ik wel een vrij egale huid heb en de plekjes die wat extra kunnen hebben breng ik de Maybelline Fit me concelaer 15 Fair € 9.49 aan. Ik heb al enkele concelaer geprobeerd en momenteel vind ik dit de fijnste. 

Alles poeder ik af met de Rimmel stay matte 001 Transparent €5.55 deze matteert heel de dag mijn gezicht voldoende.

Lang was ik opzoek naar een manier voor mijn wenkbrauwen iets meer aanwezig te doen lijken. Het volledig invullen daarvan vond ik veel te eng om aan te beginnen. Tot ik de Catrice eyeborw fille perfecting & gel 020 € 3.59 tegenkwam nu zijn ze iets voller.

Mascara is iets waar ik bijna nooit zonder buiten ga, het geeft mij direct een opendere blik. Ik gebruik hiervoor de Maybelline big eyes rebelblack mascara. € 15.99 ( action €6) maar enkel het borsteltje voor de onderste wimpers vind ik fijn. Deze spreid mijn wimpers mooi en geeft ook wat volume. Met het andere borsteltje krijg ik niet veel uit.




Kwasten

In mijn dagelijkse make up routine gebruik ik 4 kwasten. Als eerste gebruik ik de Real techniques expert face brush € 16.67 deze gebruik ik voor mijn concelaer uit te blenden op mijn gezicht. Voor mijn ogen of plekjes gebruik ik de Real techniques deluxe crease brush ( set starter kit) € 29.18 deze blenden alles mooi uit.

Na het aanbrengen van mijn concelaer, poeder ik de plekken zoals mijn ogen en plekjes af. Waar de concelaer extra moet blijven zitten dit doe ik met de Real techniques setting brush € 9.72. Nadien poeder ik het geheel af met  de Real techniques blush brush € 13.89



Zo dit waren mijn dagelijkse producten. Nu ben ik wel benieuwd naar welk product jij niet zonder kan? 


Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook