Lente / Zomer inspiratie

21:35


Lente is al een tijdje in het land, en het weer wordt steeds beter.  Maar mijn kamer kon wel wat extra beetje kleur gebruiken.

Het eerste wat dus op de planning stond waren de theelichthouders op mijn tafeltje en mijn kast veranderen. ik ging voor blauwgroen en roos dit omdat ik een blauw groene muur heb en er toch al heel wat roze accenten waren in mijn kamer.

Voor




 Na.



Zoals je ziet zag alles er nogal winters uit met de bruin goud tinten. Nu met de blauwe en roze kleur ziet alles er frisser uit. 
Als eerste ging ik langs Action om een rond te kijken naar spulletjes voor op het tafeltje en op mijn kast. 
Bij Action vond ik een blauwe kaars, een theelicht houder en het leuke flesje alles voor een spotprijsje. 
De blauwe geribbelde theelicht houder kocht ik in Nederland bij de bigbazar.
De roze theelichthouder kocht ik bij blokker en is van de libelle collectie
De exacte prijzen weet ik niet meer, maar niks was meer dan €5

Voor. 


Na.


Toen we dit weekend in de Xenos rond liepen kwam ik deze leuke flamingo lamp tegen. Hij is veel rozer in het echt dan op de foto. €5.99


Als derde was mijn zetel aan de beurt ik vond de grijze kussens al een tijdje saai, maar ik had nog niks tegen gekomen wat ik leuk vond. Tot ik in de Primark het bloemen kussen tegen kwam. Nadien zag ik in de folder van Zeeman dat ze super leuke kussenslopen hadden voor een super voordelige prijs. Die ging ik ook snel halen, spijtig dat ze de ananas print niet in kussensloop hadden. Ik ging voor een groen blauwe ombré effect en een zwart witte print.
Primark kussen rond de €6, Zeeman kussenslopen € 1.99

Is jouw huis al lente/zomer proof? Of heb jij tips voor mij waar je leuke accessoires kan krijgen ? Laat het zeker hieronder achter. 


Veel liefst Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook