I ♥ summer tag

18:14

De bloggers van The life factory hebben deze I ♥ summer tag uitgevonden. Een super zomerse tag die je een zomer gevoel geeft. En nu met de tropische temperaturen de laatste tijd. Ben ik helemaal in zomer stemming! Zelf kom ik niet anders dan een interieur vraag toevoegen. 

1 Wat is je favoriete ijsjessmaak?




Banaan ijs en als ik de plek ook nog mag kiezen dan Cremerie Foubert. Die hebben de beste. Op de foto hier boven zie je links banaan en rechts Dinosauruskoeken ijs. Maar zo een waterijsje met vers fruit zeg ik ook geen neen tegen.


2 Welke kledingstukken vind jij s zomers onmisbaar?


Kleedjes, shortjes, topjes, sandaaltjes en dit allemaal het liefst in felle kleuren en toffe prints. Deze twee hierboven zijn echt favorieten, het gele kleedje kocht ik in de solden bij lola&liza en de slangenprint sandaaltjes komen van bij de primark.

3 Wat is je favoriete zomerse drankje?



Een lekkere cocktail zoals een Martini rosato, maar gewoon frisdrank of water met fruit op een terrasje ben ik ook wel voor te vinden.

4 Wat is je lievelingsactiviteit s zomers?

Dag uitstapjes maken, zwemmen. Genieten van het goed weer !!

5 Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook eruit?



Zo minimaal mogelijk vaak gewoon een beetje zonnecrème, wat wenkbrauw gel en mascara super simpel eigenlijk en natuurlijk een lippen balsem met spf zoals de labello. En voor mijn nagels ga ik het liefst voor een super felle kleur zoals deze van Essence

6 Wat is je favoriete zomerse liedje?

Dan ga ik voor dit David Guetta- Hey Mama ft. Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack, wanneer dit liedje op de radio komt gaat de volume knop een pak hoger

7 Welk zomers gerecht eet je het liefst?


Barbecue en zeker als er pastasalades bij zijn, dit is echt een zwak punt voor mij !

8 Wat is jouw ultieme zomer Do It Yourself?



Koken zoals lekkere pastasalades, zelf drankjes maken. Maar ook de flower letter die ik laatst maakte geeft echt een zomers gevoel.

9 Wat voor geurtje draag je s zomers?



Eigenlijk het moment dat het eerste zonnetje tevoorschijn komt, haal ik mijn Nini ricci la tentation de nina boven. Deze is neon roos en is geïnspireerd op macarons, een heerlijke zomerse geur. Deze is spijtig genoeg wel een limited edition van vorig jaar.  En nu dat ik mij er van bewust ben dat zon en alcohol helemaal geen goede combinatie zijn, iets waar ik mij helemaal niet van bewust was. Moet ik dringend opzoek naar een bodysplash. Iemand suggesties ?

10 Welke plannen heb je voor de zomer?


Werken en af en toe eens een leuk uitstapje plannen. Ik heb nog tickets voor Planckendael dus een dagje naar een dierenpark staat zeker nog gepland.

11  welk interieur object is volgens jouw summer proof? 



Dan zeg ik volmondig mijn flamigo kaars die ik kocht bij de xenos. Deze doet mij denken aan tropische stranden. 

Wil jij deze tag overnemen dan zijn alle credit's voor the life factory.


Veel liefst Birgit
Xx



You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook