DIY: Marmere paaseieren

11:17


















Ik ging opzoek naar leuke paaseieren, maar vond buiten de klassieke patronen niet echt wat ik zocht. wel kwam ik eieren tegen die je zelf kon beschilderen. en dat bracht mij op het idee om marmeren paaseieren te maken.


















Wat heb je hier voor nodig zijn plastieken eieren om te schilderen, nagellak in zwart, wit, grijs. En bakje water en tandenstokers. ik paste de water marble techniek toe hier vind je super veel tutorial op YouTube van. Dus geef ik de tip om deze even te bekijken, maar het komt er op neer dat je verschillende druppels nagellak toe te voegen aan water. Dit vormt een laagje op het water en dan is het de bedoeling dat het ei er in dompelt en voor je het er uit haalt ga je met een tandenstoker door het water zodat al de overschot van de nagellak wegneemt. Op laten drogen en klaar, je kan de gele lintjes nog vervangen door oranje dit geeft een meer koper en marmer.



Samen met de koperen schotel en de houten paaseitjes vind ik het een perfecte combi. 
Maak jij jouw paasdecoratie liever zelf en maak je er een leuk moment van of koop je liever alles zelf.

Veel liefst Birgit
Xx


You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook