DIY: paashaas slinger

13:26



Goed nieuws we komen elke dag een beetje dichter bij de lente.  En als ik denk aan het begin van de lente denk ik aan Pasen, hoe schattig is deze leuke paashaas slinger ? Hij is super gemakkelijk om zelf te maken en ideaal voor groot en klein.


















Wat heb je nodig voor deze super schattige slinger?

Geprint papier, ik kocht deze blokken in de action. maar je kan dit eigenlijk in elke hobby winkel krijgen. Maar gekleurd papier kan hier ook goed bij werken.


















Zoek een leuke afbeelding van een paashaas. Ik ging op zoek op google en vond deze. Knip deze uit, gebruik je niet te dik gekleurd papier kan je deze hierop rechtstreeks op printen. Ik gebruikte het geprinte paashaas als mal en tekende deze op geprint papier over.  Als je dit gedaan hebt kun je alles uitknippen.



















Nu is het tijd om die fluffy staart te maken, kan kan hier pomponnetjes voor kopen. Maar ik had nog wol liggen en heb daar pomponnetjes van gemaakt dit is eigenlijk super simpel.



Wanneer je al jouw pomponnetjes af zijn. kleef je deze op de paashaasje, ik gebruikte hier een lijmpistool voor.




















We zijn al bijna klaar, nu is het tijd om de paashaasjes aan de een touw te bevestigen dit deed ik met een plakbandje aan de achterkant. Nu zijn ze klaar om aan de muur te bevestigen. Het kost wel even tijd voor je al die paashaasjes hebt uitgeknipt maar het resultaat is super schattig.


















Heb jij al een paasboom staan ? Hier is de paas sfeer volledig aanwezig.

Veel liefst Birgit
Xx


You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook