Home inspiratie: Boekenrek

20:00


Boekenrekken zijn volgens mij echt een must in elk interieur. Ik hou van een goed boek, en je kan hier niet alleen jouw favoriete boeken in kwijt. Maar ook zeker leuke decoratie, foto's ...  hieronder laat ik jullie een paar van mijn favoriete inspiratie beelden zien.


  
Het eerste voorbeeld zijn meer rekken die je plaatst en deze dan leuk decoreerd met decoratie, bloemen en boeken.


Een andere optie is dat je verschillende planken aan de muur bevestigd, hier zijn ze naast elkaar geplaatst. Maar je kan deze ook op verschillende hoogtes hangen.



Hier maken ze gebruik van verschillende open kubussen die aan de muur worden bevestigd. je kan deze  nog verbinden met schabben.



Heb je een huis met heel hoge plafonds, dan is een boekenkast van vloer tot plafond echt ideaal. Je kan hier echt al jouw boeken in kwijt met de afwisseling met hier en daar platen en decoratie.

Hou jij ook zo van boeken rekken of was je nog opzoek naar inspiratie voor jouw boeken rek. hopelijk heb ik jouw een beetje kunnen inspireren.

Veel liefst Birgit
Xx




You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook