mijn 5 favoriete free printable kalender 2017

13:27

Ook al januari al meer dan over de helft, ik had nog steeds geen nieuwe kalender voor in mijn klipbord te doen. Dus ging ik op zoek naar een leuke kalender om op mijn kamer te plaatsten. heb jij net als ik nog steeds geen nieuwe kalender opgehangen dan heb ik hier onder de leukste ontwerpen op gelijst. Hou er rekening mee dat deze mensen die kalenders gratis aanbieden, dus geef deze mensen dan ook maar een beetje liefde. Sharing is caring. De links kan je terug vinden door op de foto's te klikken.



Ben je nog op zoek naar een mooie hand geschreven simpele zwart witte kalender dan is deze zeker iets voor jou.


Ben je opzoek naar een drukker maar toch subtiel patroon dan is deze meschien wel iets voor jou. 




De maandelijkse kalender is super mooi weergegeven, deze is telkens aangepast aan het seizoen. Iedere maand weer een mooi pareltje. 



Hou je van simpel met toch een beetje kleur dan is deze meschien wel iets voor jou. je hebt keuze uit 3 verschillende kleuren. Beken kleur of mix juist de 3 kleuren. 


Deed jij als kind ook graag aan water verven, maar je bent hier niet zo goed in. Deze kalender met aquarel letter zijn dan de oplossing.

Dit zijn mijn 5 favorieten, maar je kan heel wat verschillende kalenders vinden op pinterest moest jouw ding er niet tussen staan. Zoals ik hierboven al aan gaf deze mensen bieden dit gratis aan, daarom geef deze mensen ook een beetje liefde te geven. Ik moet de keuze nog maken welke ik ga toevoegen in mijn klipbord. Ik vind het een moeilijke keuze want vind ze allemaal nog zo leuk, meschien ga ik dit maal voor een mix van de 5.

Wat voor een kalender gebruiken jullie dit jaar? 

Veel liefst Birgit
Xx



You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook