Nature moment

17:18





















Ik hoor heel vaak wat is jouw haar toch mooi. Ik heb sluik haar van mezelf met een lange snit. Ook al denk iedereen dat ik hier niks aan moet doen. Is het niet altijd gemakkelijk om mijn haar toch een beetje goed voor de dag te laten komen. Doordat het zo sluik ik hangt het vaak plat tegen mijn hoofd. Wanneer ik een voedende shampoo gebruik verzwaard het vaak mijn haar waardoor het nog platter gaat hangen. Ook de combinatie tussen een vettige hoofdhuid en droge punten. is de zoektocht naar een goed shampoo niet altijd simpel.

Schwarzkopf komt met een nieuwe lijn shampoos en conditioners.  Deze bevatten allemaal geen toegevoegde kleurstoffen en siliconen. De nature moment lijn bevat extracten 100% van natuurlijke producten. Dit zorgt voor  natuurlijk mooi haar van wortel tot in de puntjes.

Nature moment is in het bezit als allereerste haar verzorgingsmerk van het dermo certificering. Het betekent dat deze unieke lijn door externe dermatologie is getest en goedgekeurd. Ook dat de producten een zeer goede huid verdraagzaamheid keen en allemaal pH neutraal zijn.

In deze lijn zitten 5 shampoos  en 2 conditioners. Elke met verschillende ingrediënten en voor verschillende haar types.


















Moroccan Argan Oil en Macadamia Oil

De shampoo en conditioners heeft een niet vette formule en bevat Marokkaanse argan olie en macadamia olie. Deze voedt en herstelt droog en beschadigd haar in de diepte. Voor zichtbaar soepel en glanzend haar.


















Honey Elixir en Barbary Fig Oil

Ook van deze variant is er een shampoo en conditioner. De voedende formule met honing elixir en barbarie vijgenolie beschermd en versterkt breekbaar haar dat beschadigd is. Voor natuurlijk sterk en beschermd haar.


Provence Herbs en Lavender 

Deze shampoo met Provençaalse kruiden en lavendel reinigt normaal haar en geeft het een frisse geur. Voor natuurlijk zuiver en zacht haar.




















Mediterranean Olive Oil en Aloë Vera

Dof en beschadigd  haar  krijgt een prachtige glas  door de formule met middellandse olijfolie en aloë vera. 

Irresistible Raspberry en Sunflower Oil

Framboos en zonnebloemolie beschermt de kleur en van gekleurd haar en geeft het een schitterende glans van wortel tot in de puntjes.

Ik testte zelf als eerste de  nature moment met marokkaanse argon olie en macadamia olie het voedt mijn haar inderdaad zonder het te verzwaren. Het pluizige haar is volledig weg, ook voelt mijn haar dik en luchtig. Het is nu dag 3 na mijn wasbeurt en mijn wortels zijn nog steeds niet vettig wat ik normaal met andere voedende shampoo's wel heb. De shampoo is kleurloos maar dit stoort mij zeker niet. De conditioner is lekker dik en voedend. ik ben zeker fan van deze formule.

Ik ben benieuwd hoe de andere shampoo's en conditioners gaan bevallen. Wil je dit weten ?  Ik deel deze zeker in mijn instagram stories, vergeet niet te volgen zodat je niks mist. De prijs van de shampoo's en conditioners is €2,79.


Heb jij deze lijn al geprobeerd en welke is jouw favoriet  ? 


Veel liefst Birgit


Xx



You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook