home deco chain

12:57


Het is even geleden dat er nog eens iets online is gekomen. De combinatie van voltijds werken en daar naast een privé leven en een blog is niet altijd even simpel. Daardoor komt er niet altijd iets online wanneer ik het zou willen. Een tijdje geleden ging ik bij Action langs, een winkel waar je moeilijk zonder iets naar buiten kan komen. Wanneer ik in de Action ben neem ik altijd even de tijd om bij de knutsel afdeling te kijken. Ik zag deze leuke DIY set liggen en deze wilde ik toch even proberen. 



Er zijn 2 varianten van deze set of toch in de Action in mijn buurt, het enige verschil tussen de 2 is eigenlijk de afbeeldingen die er bij zitten. Dus als je niet echt geïnteresseerd bent in de afbeeldingen maakt het eigenlijk niet echt uit welke je set je koopt. want je kan perfect jouw eigen foto's/ afbeeldingen .



Op de achterkant vind je de verschillende afbeeldingen terug en ook de inhoud van het doos. 


Wat kan je allemaal terug vinden in deze kit. 1 handleiding hou je deze maakt, 3 kleine wasknijpers, 2m touw, 40 houten kralen en 3 verschillende afbeeldingen. ( Kan je de set niet vinden in jouw Action, geen paniek. Je kan alles ook gewoon in de hobby winkel vinden)


Als eerste maak ik een lus zodat ik nadien de slinger gemakkelijk kan ophangen, in de beschrijving staat om enkel een knoop te maken. Mij leek de lus iets handiger, hierdoor kan je dit gemakkelijke ophangen.


















Wanneer je de lus hebt gemaakt is het tijd om 10 houten kralen te rijgen. Door de lus blijven de kralen ook aan het koord hangen.

Na de 10 kralen is het tijd voor een wasknijper. Door het touw door het metalen element te steken kan je deze gemakkelijk aan het touw rijgen.

Heb je de wasknijper toegevoegd is het weer tijd voor 10 kralen, om daarna weer een wasknijper toe te voegen .

Na de 2de  wasknijper voeg je nog een 10 kralen toe en een 3de wasknijper wanneer je deze allemaal hebt toegevoegd is het tijd voor de laatst 10 kralen.

Zijn alle kralen en wasknijpers op dan maak je terug een knoop met een lus. Dit vond ik een beetje verwarrend want ik had ergens verwacht dat heel het touw gebruikt zou zijn. maar dit is blijkbaar niet zo. Wil je dit wel dan kan je 2 sets kopen en met die kralen de rest aanvullen.

Voila jouw garland is al klaar, eigenlijk super simpel om te maken. Je moet hem nu enkel nog een mooi plekje geven in jouw interieur.  De prijs van deze set weet ik niet goed meer, maar Action kennende zal dit een klein prijsje.


Had jij deze DIY set al gespot in jouw Action? 


Veel liefs Birgit

Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook