body fantasies - body mist

15:33



















Een paar weken geleden was ik aanwezig op de antwerp press days. ik ging langs bij enkele persbureau's en maken kennis met enkele nieuwe merken. Eén van deze merken was body fantasies en hun body mist. Er zijn 5 verschillende varianten maar vandaag toon ik jullie er 4. Elk met hun eigen stemming en persoonlijkheid. de body mist bevatten olie-extracten en een grote concentratie van parfumolie van topkwaliteit. Hierdoor ruiken ze overheerlijk en blijf je ze lang ruiken. doordat ze heerlijk licht van textuur zijn kan je ze heel de dag gebruiken. Door het compacte formaat kan je ze gemakkelijk meenemen.



Pink vanilla kiss fantasy

De ingrediënten van deze body mist zijn: Pompelmoes, rabarber, kokosmelk, cyclame bloesem, pioen bloesem, roze vanille, tahitiaanse vanille, sandelhout en karamel. Hou je van zoete en frisse geuren dan is deze echt perfect voor jou.



Pink sweet pea fantasy 

Deze flirtige fruitcombinatie is perfect voor jou als je van een fruitige vrouwelijke geur houdt. De ingrediënten van deze body mist: rode bessen, pompelmoes, guave, framboos, cyclame bloesem, meloen, passievrucht, muskus.


















Twilight mist 

Ben jij opzoek naar een geur die jouw mysterieuze kant versterkt, die hypnotiseren meeslepend is. De ingrediënten zijn : mandarijn, kokosnoot, pruim, magnolia bloesem, tijgerorchidee, viool bloesem, romige muskus, sandelhout en tonka boon.


















Vanilla

Een klassieke vanilla geur met rijke noten en die heerlijk relaxerend is. ingrediënten: fiji appel. mandarijn, ananas, aardbei bloesem, meiklokjes bloesem, bloeiende jasmijn, vanille boon, vanille muskus, karamel.


Wat vindt ik er nu van ?  Mijn 2 favorieten zijn pink sweet pea en twilight mist . De andere 2 geuren vind ik persoonlijk net iets te zoet voor mij. Wat ik wel een nadeel is wanneer je aan het flesje ruikt komt er een harde alcohol geur vanaf, die had ik liever wat minder gehad. De houdbaarheid van de geur is redelijke lang, je kan gemakkelijk bij spuiten zonder dat de geur te overheersend wordt. De body fantasies mist zijn de verkrijgen bij DI en hebben een prijs van €4.99. Ik ga zeker eens een kijkje nemen welke geuren ze nog meer hebben.


Ken jij body fantasies en hun body mist al ? 

Veel liefs Birgit

Xx








You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook