the body shop - virgin mojito

16:10


















Wat een weer deze week! heerlijk genieten op het terras of aan het zwembad ( oke ik heb geen zwembad maar dromen mag hé!) met een heerlijke mojito of een virgin versie. Toen ik dit persbericht binnen kreeg kon ik niet anders dan dit te delen met jullie.


Ben jij net als ik ook zo enthousiast ? Ik denk dat het 2 jaar geleden is dat deze lijn van de body shop uitkwam. Hij sloeg in als een bom, maar spijtig genoeg was dit toen ook een limited collectie. De collectie was super populair en heel wat mensen waren triest toen de laatste producten uit de winkel gingen. Ook ik was enorme fan van deze geur en bij elke wasbeurt nam ik een beetje afscheid van deze geur. maar nu is hij volledig terug ( spijtig genoeg wel opnieuw als limited collectie. er zitten 4 verschillende producten in de lijn.


Shower gel

De heerlijke shower gel, elke wasbeurt wordt je opnieuw verrast door de heerlijke frisse zomerse geur. De shower gels van the body shop zijn echt mijn favoriet. ze reinigen goed, hebben een heerlijke geur en drogen de huid niet uit. prijs €7 voor 250 ml


Body scrub

Regelmatig je huid scrubben is goed om de dode huidcellen te verwijderen. door deze heerlijke geur verfrist hij de vermoeiende huid.€ 18 voor 250ml



Body sorbet

Deze body sorbet heeft een licht textuur en dezelfde verfrissende geur, deze combinatie maakt hem perfect voor deze zomer. De crispy sorbet textuur trekt zeer snel in en hydrateert perfect. prijs €11 voor 200ml.


Body butter

Heeft jouw lichaam nood aan iets meer hydratatie, dan is de body butter ideaal hij hydrateerd tot wel 24u lang. Zo heb jij nooit meer last van droge benen. prijs €16 voor 200ml


















Ik ben echt super blij dat deze heerlijke geur helemaal terug is bij the body shop, en hoop dat ze hem eindelijk vast in hun assortiment nemen. Ben je niet helemaal fan van de virgin mojito geur geen paniek deze zomer is ook de pinita colada geur terug.

Ik heb al vast 2 shower gel's gekocht. en jij ? 
Was/ben jij ook zo een fan van de mojito collectie?


Veel liefs Birgit

Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook