Kneipp bodylotion mousse

15:00
















Maanden terug kreeg ik een berichtje van een pr bureau over dit nieuw product. Ik moest heel wat weken wachten tot dit product in mijn brievenbus zou vallen, maar deze week was het zover.  De Kneipp bodylotion mousse, ik was direct benieuwd naar dit nieuwe product. Hieronder lees je er alles over.
















Kneipp body lotion mousse

De Kneipp douche foam kende ik al,  deze is een douche foam die heerlijk dik is. Een plezier om je met te wassen. Nu is er de body lotion mousse, dit is dus een mousse die hydrateert zoals een body lotion. Doordat het een mousse is, is de textuur super licht hierdoor trekt deze super snel in de huid. Hierdoor laat het geen plakkerig gevoel na. Bovendien bevat deze mousse subtiel geurende natuurlijke oliën  zoals amandelolie.

Waarom is amdelolie zo goed voor de huid . Deze is rijk  aan essentiële vetzuren, vitamines ( A,B en E) , waardevolle mineralen en proteïnen. Deze olie trekt snel in de huid en reguleert het vachtgehalte. hierdoor hou je een gladder en zachtere huid over. Heb je een gevoelige en droge huid geen paniek want dan is dit zeker iets voor jou, want de zoete amandelolie  is heel huid verdraagzaam en bevat veel onverzadigde verzuren.



















Wat vind ik hier nu zelf van ?

Ik was al verliefd op de douche mousse, een heerlijke mousse voor onder de douche. Met de bodylotion mousse kan de senssasie van in de douche voort duren. Kneipp raad aan om deze aan te brengen na het douche en dat deed ik ook. Doordat het een mousse is brengt hij heel gemakkelijk aan, je moet niet in een pot zitten scheppen met je hand. Of heel ongemakkelijk een tube open en dicht doen. Zeker in de herfst en winter maanden zijn mijn benen extra droog, door deze body lotion is dit opgelost. Na het aanbrengen trekt hij super snel in en  voelen mijn benen gehydrateerd.

















De body lotion mousse is een deel van de amandelbloesem lijn. Deze lijn begon jaren geleden met de amandelbloesem badolie, die nog steeds in het assortiment zit. Ondertussen is deze lijn al uitgebreid met meer dan 15 producten. Voor ieders wat wils en voor elk moment van bad en douche tot lichaamsverzorging. Heb je een gevoelige huid probeer dan zeker eens deze lijn, die ervoor dat de huidirritatie en het trekkige gevoel verdwijnen. De amandelbloesem producten zijn te koop bij de drogisterij en de bodylotion mousse heeft een adviesprijs  van €9.99 voor 200 ml.

Heb jij de Kneipp bodylotion mousse al geprobeerd ?

Veel liefs Birgit

Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook