kneipp body crème - patchouli - sheabutter

09:41


kneipp body créme, patchoulli, shea butter
Een tijdje terug kon je hier op de blog lezen over de kneipp body lotion mousse. Ik ben echt super fan van deze. Maar tijdens de echt koud winter maanden heeft mijn huid echt nood aan net dat tikkeltje meer verzorging. Dan komt deze body crème boven.


kneipp body créme, patchoulli, shea butter

Deze body crème is er in 2 varianten de silky secret ( roze pot )  die een bloemige geur heeft en deze de patchouli met sheabutter. Ik hoor jullie al denken patchouli is dat niet een enorme sterke geur. Dat valt reuze mee en is eerder zacht. De geur is vooral aanwezig in de pot, na het aanbrengen vervliegt de geur snel. Dankzij de sheabutter is deze body crème super verzorgend wat echt ideaal is bij een droge huid. 

kneipp body créme, patchoulli, shea butter

De voordelen van dit product is dat ze rijk zijn aan natuurlijke verzorgende werkstoffen en hoogwaardige natuurlijke oliën. Ook bevatten deze body crèmes geen paraffine, siliconen en minerale oliën. ze zouden een 24u lange hydratatie geven.  

kneipp body créme, patchoulli, shea butter


kneipp body créme, patchoulli, shea butter

Door de romige textuur en zijn ze heerlijk smeerbaar en zijn deze echt perfect  voor tijdens de koude winter maanden. Hij geeft net iets meer verzorging zonder echt een plakkende laag achter te laten. Hierdoor kan je snel jouw kledij aan trekken of in bed kruipen. Ik gebruik deze dan ook het liefst wanneer ik uit de douche kom of wanneer ik net in bed kruip. Dankzij deze body crème zijn droge benen verleden tijd.  Deze zijn te koop bij de drogisterij zoals kruidvat en komen op een prijs van €9,99 voor een pot van 200ml. ( zijn niet getest op dieren)

Heb jij deze body crèmes al geprobeerd ? 

Veel liefs Birgit
Xx



You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook