plannen hoe doe ik dat ?

14:30



















Je kan bijna niet zonder de bullet journals vliegen je om de kop. Het is bijna een sociale verplichting dat je zelf op een creatieve manier een agenda maakt. Dit aan de hand van fineliners, kalligrafie, washi tape, stempels ... .Wees gerust dit is niet de zoveelste DIY rond hoe je zo een bullet journal maakt, want om heel eerlijk te zijn ik heb hier echt geen tijd voor. Hoe mooi ik ze wel niet vind, en hoe graag ik ook creatief bezig ben. Ik laat jullie vandaag wel zien hoe ik plan zowel privé al mijn blogposten en Instagram post.




























Google agenda 

Voor privé afspraken zoals kapper, vakantie, events, etentjes ... gebruik ik Google agenda. dit kan ik op mijn smartphone doen. Dit kan ik dan ook nog bekijken op mijn laptop, maar dat doe ik eigenlijk niet vaak. Wat ik zo handig vind aan Google agenda is dat je deze met verschillende contacten kan delen. Misschien wist jij dit al super lang, maar ik heb dit eigenlijk nog niet zo lang geleden ontdekt. Moest je toch niet weten hoe je dit doet ik laat je het hieronder even zien. Dit kan je volgens mij enkel op de computer doen, ik kon het namelijk niet vinden in de app. 

Je gaat naar google agenda's. hierin ga je opzoek aan de linkerkant naar mijn agenda's. daar klik je op de agenda die je graag wilt delen. daar heb je 3 puntjes en daar klik je op. daarna klik je op instellingen en delen. Wanneer je dit hebt gedaan krijg je een ander scherm, daar scrol je naar beneden tot je delen met specifieke mensen tegenkomt. Hier klik je op mensen toevoegen en daar voeg je dan het email adres in van de mensen met wie je jouw agenda wilt delen. 
.


















Blogpost 

Voor het plannen van blogpost gebruik in een papieren agenda. Hier in noteer ik ideeën waar ik met speel maar plan ik ook een beetje wanneer ik aan welk blogpost werk. Hierin zet ik dan ook nog wat ik voor de blogpost allemaal moet doen. Sommige afspraken van in mijn digitale agenda zet ik ook over in mijn papieren 

Ik gebruik hier een agenda voor van de action. Dit is een jaarmodel en is verdeeld 1 dag per pagina. Sinds kort heb ik deze mooie rose gouden pen ik bewaar deze dan ook bij mijn agenda. Deze pen is van caran d'ache. Ik gebruik altijd hun kleur potloden en ben een enorme fan daarvan. ik wist eigenlijk niet dat zij ook pennen hadden voor ik deze zag. Deze pen is te verkrijgen bij winkels waar ze schoolmaterialen verkopen en de adviesprijs is €39.



















To do lijstjes 

Op donderdag heb ik altijd een dagje vrij, op die dag maak ik vaak ook een to do lijstje op een notitie blok. Zo kan ik zien wat ik die dag moet doen en voor wat. Hier staan zowel blog gerelateerde dingen op als privé dingen. 


Hoe plannen jullie ? Hebben jullie echt een zefgemaakte bullet journal of gebruikt jij ook een digitale agenda laat het mij zeker weten ik ben benieuwd! 

Veel liefs Birgit
Xx

You Might Also Like

0 reacties

Like us on bloglovin

Follow

Like us on facebook